Koszty i zasady

k16_cennik_01
Ceny udziału w całym Taborze w różnych wariantach. Każdy dzień zajęć dzieli się na trzy pasma warsztatowe, pasmo spotkań i potańcówki. Każdy karnet obejmuje także udział w spotkaniach i zabawach oraz noclegi w salach wieloosobowych w szkole lub na polu namiotowym.

Pozostałe ceny:

udział w pojedynczych warsztatach* płatny dodatkowo: 30 zł,
członkowie SDT i Stowarzyszenia To.Pole – 10% zniżki,
honorowi członkowie SDT – wstęp wolny (udział w warsztatach w miarę wolnych miejsc).

* zapisy tylko w czasie Taboru, w miarę wolnych miejsc i za zgodą organizatorów.
Wyżywienie

Dostępne w opcji mięsnej i wegetariańskiej:

dla dorosłych: cały tabor 228 zł, 1 dzień – 35 zł; same obiady 17 zł/ dzień, niedzielna kolacja i śniadanie po 9 zł
dla dzieci (do lat 12): cały tabor 144 zł, 1 dzień – 22 zł; same obiady 10 zł/ dzień, niedzielna kolacja i śniadanie po 6 zł

Pierwszy posiłek Taboru – kolację w niedzielę 31 lipca – zamawiamy tylko dla osób opłacających posiłki przelewem.

UWAGA! W szkole nie ma możliwości korzystania z kuchni. W holu szkoły dostępny będzie czajnik elektryczny.
Noclegi

Dla Taborowiczów dostępne są następujące miejsca noclegowe:

w szkole – w salach wieloosobowych. Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Wszystkie osoby nocujące w szkole powinny mieć własne karimaty i śpiwory. Dysponujemy niewielką pulą materacy gimnastycznych, którą rozdysponujemy wśród osób, które zgłoszą się jako pierwsze.
pole namiotowe przed szkołą – we własnych namiotach.

Uczestnicy Taboru nocujący w szkole i na polu namiotowym mają do dyspozycji sanitariaty (toalety, prysznice) w szkole, a także na zewnątrz budynku (wersja turystyczna). Nie gwarantujemy ciepłej wody w kranach.

Kwatery prywatne w pobliżu Sędka (w nawiasie orientacyjna odległość od Taboru):

Kącik 68, Wola Łagowska (3 km) – p. Danuta Rycąbel 889 187 105,
Górski Ogród w Woli Łagowskiej (6 km),
Leśniczówka Kuźnia w Nowej Hucie (8 km).

Liczne kwatery prywatne i schronisko młodzieżowe znaleźć można w Łagowie (6 km).

Zasady uczestnictwa w Taborze Kieleckim

1. Aaaby zgłosić się na Tabor, należy wypełnić formularz (w zakładce Zapisy) oraz dokonać wpłaty za karnet na rachunek nr:

04 1140 1977 0000 5851 3300 1003 (mBank)
Stowarzyszenie „Dom Tańca”
z dopiskiem Tabor Kielecki 2016 – karnet.

Wpłaty za posiłki zamówione za pomocą formularza zgłoszenia należy dokonać na rachunek firmy dostarczającej posiłki – naszego wieloletniego partnera organizacyjnego:

48 1240 2773 1111 0010 6851 1990
Bar – Masternak Sławomir
Ul. Lubelska 10, 27-500 Opatów

z dopiskiem Tabor Kielecki 2016 – posiłki.

Zamówienia i rozliczenia posiłków koordynują organizatorzy Taboru. Zamówienie posiłków na miejscu, z płatnością gotówkową, będzie uzależnione od “wolnych mocy przerobowych” firmy cateringowej.

2. Miejsca na warsztatach rezerwujemy wyłącznie dla osób zgłaszających udział w pełnym cyklu danych zajęć (5 spotkań). Dołączenie do grup w trakcie cyklu możliwe tylko na miejscu i wyłącznie za zgodą organizatorów.
3. O kolejności rezerwacji miejsc warsztatowych i noclegowych o ograniczonej dostępności decyduje data wpływu przelewu z opłatą. W przypadku wpływu kilku przelewów jednego dnia rezerwacji miejsc dokonamy według kolejności zgłoszeń;
4. Osoby niepełnoletnie uczestniczą w Taborze pod opieką dorosłych opiekunów.
5. Ubezpieczenie N.W. uczestnicy wykupują samodzielnie. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki i krzywdy (odpukać) poniesione przez uczestników w trakcie spotkań warsztatowych i wydarzeń festiwalowych.
6. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez opieki i zaginione. Będzie możliwość przechowywania instrumentów w zamkniętym pomieszczeniu – jednak również na własną odpowiedzialność właścicieli;
7. W przypadku uszkodzenia instrumentu wypożyczonego od organizatorów uczestnik zobowiązuje się pokryć koszty jego naprawy.
8. W razie zgubienia abonamentu na posiłki nie ma możliwości wystawienia duplikatu.
9. W przypadku rezygnacji z udziału w Taborze, zgłoszonej:
– do 21 lipca 2016 – dokonana wpłata za warsztaty zostanie zwrócona z potrąceniem w wysokości 3 zł;
– w okresie od 22 lipca do 30 lipca 2016 – dokonana wpłata za warsztaty zostanie zwrócona z potrąceniem 10% wartości zarezerwowanych zajęć;
– od 31 lipca – dokonana wpłata za warsztaty w całości zasili budżet festiwalu.
10. Ewentualne zwroty/ nadpłaty za posiłki opłacone przelewem zostaną rozliczone do 15 sierpnia 2016.
11. Udział w wydarzeniach Taboru oznacza zgodę na rejestrowanie wizerunku przez organizatorów w ramach wykonywania dokumentacji wydarzenia (wideo, audio, foto). Powstałe materiały zostaną wykorzystane do promocji idei Taboru oraz jego efektów. Dokumentacja taka ma duże znaczenie dla rozwoju ruchu muzyki tradycyjnej w Polsce.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu.

Otrzymanie wpłaty i rezerwację miejsc warsztatowych potwierdzimy e-mailem najpóźniej w pierwszą sobotę po wpłynięciu przelewu.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres taborkielecki[w]domtanca.art.pl lub pod nr 660 994 099.